GDPR a Provozní řád

Zásada pro ochranu osobních údajů a prohlášení účastníka

  • Osobní údaje klientů jsou zpracovávány pro účely vystavení dokladů o platbě a přihlašování na lekce (jméno, příjmení, adresa, telefon, email) a zasílání informací v rámci newsletteru (souhlas udělujete při registraci do systému Calendaria a může být kdykoliv písemně či emailem odvolán)
  • Každý klient je povinen seznámit se s Provozním řádem Ahimsa Studia. Zakoupením vstupu a přihlášením na lekci v systému Calendiari.com (https://calendiari.com/ahimsa-studio) potvrzuje, že se s Provozním řádem seznámil, a zavazuje se jej plně respektovat a dodržovat.
  • Klient prohlašuje, že si je vědom svého zdravotního stavu a lekce se účastní na vlastní riziko. V případě zdravotních potíží je povinen konzultovat případné cvičení se svým lékařem. Intenzitu cvičení přizpůsobí klient svým schopnostem a zdravotním dispozicím. Instruktor nenese odpovědnost za případné zdravotní problémy vzniklé během či po lekci a klient nebude požadovat finanční náhrady. 

Provozní řád

  • Každý klient je povinen zakoupit si jednorázovou lekci při vstupu nebo permanentku a současně si rezervovat místo na lekci přes systém calendiari.com. Aktuálně platný ceník služeb je dostupný na webových stránkách: www.ahimsa-studio.webnode.cz nebo v tištěné podobě ve studiu. Řádně uhrazené vstupné opravňuje klienta ke vstupu do prostor jóga studia a využívání jeho zařízení či služeb.
  • Studio je otevřeno dle aktuálně platného rozpisu lekcí, jenž je umístěn v rezervačním systému https://calendiari.com/ahimsa-studio. Lekce probíhají pod vedením kvalifikovaných instruktorů. Nastane-li jakákoli událost, která znemožňuje poskytnutí nabízených služeb, je Provozovatel oprávněn plánované lekce zrušit a oznámit to prostřednictvím mailové nebo telefonní zprávy.
  • Účast na lekci je možné rezervovat prostřednictvím rezervačního systému Calendiari.com (https://calendiari.com/ahimsa-studio) nebo na stránkách www.ahimsa-studio.webnode.cz, kde je odkaz na rezervační systém, případně telefonicky.
  • Rezervovanou lekci lze zrušit nejpozději 5 hodin před jejím začátkem. Pokud se klient nedostaví na danou lekci včas a nebo nedojde k jejímu včasnému zrušení v on-line rezervačním systému, platba za lekci propadá.
  • Klient může využít možnost první lekce zdarma. Výše nákupu permanentky záleží na volbě klienta, vždy s platností 6 měsíců. Cena lekce je odečítána z permanentky automaticky rezervačním systémem. Jakmile je permanentka zapsána do rezervačního systému, vyjadřuje klient souhlas s uvedeným časovým omezením a platnost kreditů si bude sám hlídat.
  • Na základě registrace klienta provedené na webové stránce může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávání lekcí (dále jen "uživatelský účet"). Objednávání lekcí je možno provádět také bez úvodní registrace - zadáním základních osobních údajů.
  • Při registraci na webové stránce je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené klientem v uživatelském účtu a při objednávání lekcí jsou provozovatelem studia považovány za správné.
  • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že provozovatel studia nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany klienta.
  • Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  • Provozovatel studia může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy klient svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy klient poruší své povinnosti z provozního řádu.
  • Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení provozovatele studia, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  • Po vstupu do studia je každý klient povinen uložit venkovní obuv a své oblečení na místě tomu určeném a to v šatně.
  • Provozovatel nenese žádnou zodpovědnost za cennosti uložené v šatně (osobní doklady, klíče, cennosti, šperky, peníze, platební karty, notebooky a jiné). Dojde-li k odcizení či ztrátě osobních věcí, je klient povinen neprodleně informovat o této skutečnosti obsluhu recepce a kontaktovat Policii ČR. Na dodatečné ohlášení krádeže či ztráty nebude brán zřetel.
  • Každý klient je povinen řídit se pokyny personálu. Vstup do studia je povolen pouze v čisté obuvi a vhodném sportovním oblečení. Při provozování příslušné sportovní činnosti nesmí ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních klientů. Dále je zakázáno jakýmkoli způsobem znečišťovat prostory.
  • Klienti využívají veškeré zařízení a vybavení Provozovatele na vlastní nebezpečí. Na obsluhu jóga studia či instruktora se mohou klienti obracet také v případě, že potřebují zodpovědět dotazy vztahující se k vybavení.
  • Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Studio Ahimsa nenese žádnou zodpovědnost za zdravotní stav klientů.
  • Každý klient je rovněž povinen dodržovat pokyny instruktora vztahující se ke cvičení a vybavení. V opačném případě nenese Provozovatel žádnou zodpovědnost za vzniklé úrazy či zranění. Jakékoli zranění je nutné okamžitě ohlásit přítomnému instruktorovi. Během provozování sportovních aktivit nesmí klient ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních účastníků.
  • Základní lékárnička první pomoci je v šatně studia.
  • Po skončení lekce musí každý klient po sobě uklidit vypůjčené pomůcky.
  • Klienti jsou povinni řídit se příslušnými protipožárními předpisy, zodpovědně zacházet s majetkem Provozovatele a dbát na dodržování pořádku v prostorách jóga studia.
  • V prostorách jóga studia je zakázáno: konzumovat vlastní potraviny;kouřit;požívat omamné či psychotropní látky.
  • Klienti zodpovídají za škody vzniklé porušením Provozního řádu, za ztrátu či poškození majetku Provozovatele, a to v plné výši, i když byla škoda způsobena neúmyslným jednáním.
  • Tísňové telefonní linky:
    Zjistíte-li mimořádnou událost (požár, havárii s únikem nebezpečné látky, apod....), která ohrožuje osoby, majetek, zvířata nebo životní prostředí, okamžitě volejte telefonní číslo
    150 HASIČI/ 155 ZÁCHRANKA/ 158 POLICIE/156 Městská (obecní) policie/ 112 Jednotné evropské číslo tísňového volání